TEST

Ok. Pare ca WordPress e mai cool. L-am testat de ceva timp si:

Putem pune poll-uri. Sunt mort dupa ele. Fiecare postare va avea macar un poll.

Putem raspunde la un mesaj specific

Putem pune poze si clipuri

funnyunstable

Se incarca mai repede

Vezi raspunsuri la propriile comentarii pe alte bloguri (asta m-am prins dupa mult timp)

Altceva? Sugestii?

Pe Al Bundy cum il aduc ca co-host de pe Blogspot?

Deocamdata e sub forma de test. Voi continua sa postez (o perioda) si pe Blogspot in paralel

60 thoughts on “TEST

  1. Da, da, vad schimbari. Si eu am parasit blogspot pentru wordpress, e o decizie buna.
    Ai descoperit cum sa aduci articolele si comentariile aici? Poate am timp mai tarziu sa iti zic pe scurt, e vorba de un fisier pe care il scoti din blogspot si il uploadezi aici pe wordpress, nu e mare minune.
    Si sigur e o solutie si pt Al Bundy.

    Daca n-as fi asa obosita, as fi mai extaziata de schimbare :))

    • Pe Al Bundy cred ca stiu cum pot. Prin invitatie ca administrator/colaborator etc.
      Mutatul se pare se poate face prin import WP. Dar cica pierzi cautarile/rankingul de pe google daca nu faci ceva chestii mai complicate cu coduri. Ma rog, o sa vad. Inca o perioada o sa merg in paralel cu amandoua dupa care raman exclusiv aici.

      • mmmda, ţin minte că am folosit ceva cod care redirecţiona automat vizitele pe noile adrese wordpress ale articolelor. O perioadă, vedeam mereu în statistici cum veneau vizite dinspre vechiul blog, acum au dispărut. Probabil a devenit actualul blog mai important 😛

  2. Doamne, Papailoane, citind comentariile tale dinsus, mi-am dat seama, brusc, cât de sensibilos ai ajuns. Ptiu, ptiu, să nu-ți fie de deochi!

  3. Stie cineva cum sa ai buton REPLY la oricare comment? Vad ca sunt un pic amestecate replyurile in pagina. Oare de ce?Lili3d cred ca are buton reply la oricare comment.

Leave a Reply

