Imnul mirelui

DJ-ii de cluburi sunt destul de conformisti si neimaginativi. Practic, pun si ei ce au auzit la altii mai smecheri. Un DJ de la un club de fite din New York, LA sau Londra pune o piesa, un alt DJ de la un club de fite din Paris, Roma sau Munchen aude piesa si o pune si el la el acasa, un DJ de la un club de fite din Budapesta sau Viena aude si el si tot asa pana aude piesa un DJ de la un club de fite din Bucale, Cluj sau Constanta. Si de la ei aude si DJ-ul de la clubul de fite din orasul lui peste sau targul lui frunza verde. Si asa toate toapele afla si ele ce e la “moda”. Daca vreunui DJ de fite ii da prin cap sa puna Dolanescu, toate toapele vor incepe sa asculte numai Dolanescu iar cine nu asculta Dolanescu e un loser de taran care nu e fashion.

Mai neinspirati decat DJ-ii de cluburi sunt fratii lor mai mici si amarati, DJ-ii de nunti. Cred ca DJ-ii de nunti fac parte dintr-un sindicat care le impune sa puna aceeasi caseta cu muzica la fiecare nunta.

Eu daca as fi DJ de nunti (sau macar mire la propria nunta) as pune un fel de Imn al Mirelui.

O adevarata oda inchinata mirelui (pe post de condamnat), care este executat (i se desurubeaza un anumit organ de care nu va mai avea nevoie) de catre gade (adica statul reprezentat prin ofiterul starii civile). Gadele si nasii predau miresei organul inutil, invelit in celofan, ca pe un parizer ieftin, in uralele invitatilor. Mireasa ranjeste cu satisfactie in timp ce mirele zambeste ca un tamp, fericit ca scapa de as un organ inutil si nefolositor.

La fel s-o fi petrecut si in cazul unei proaspete mirese grasune, care a zis ca a fost asa de distractiv ca ar trebui sa mai repete obiceiul asta hazliu, dar intrucat mirele nu mai avea organul in cauza nu mai avea niciun haz, asa ca era nevoie de alt mire mai proaspat si mai intact. Asa ca l-a impins pe vechiul fericit intr-o rapa, ca nu mai avea la ce sa-l foloseasca.

Gurile rele zic ca mireasa nu ar fi vrut sa fie nevasta ci doar mireasa. De cateva ori pe an daca e posibil pentru ca e foarte haios sa fii in central atentiei si sa primeste parizer ieftin invelit in celofan.

Johnson’s family and friends had long suspected that his death was the result of foul play. As Maness told the paper, “Nobody is shocked at all … She’d been telling people she knew she never wanted to be married, she just wanted to have a wedding, and that’s apparently what they were arguing about.”

cool-hand-luke-258430l-imagine

That’s the sound of the men working on the chain gang…..

24 thoughts on “Imnul mirelui

      • :))) Nu, nu, n-am gânduri d-astea rele, deși poate ar trebui că mi-ai prezis că după treij de ani o să fie nasol 😀
        Eram curioasă „în caz de” pentru că negrii nu-mi plac, prefer cu pielea albă, ba sinceră să fiu prefer ceva sârb, polonez, ceh sau din zona țărilor baltice. Că și latinii tot țigănoși sunt. Și să știu ce imn să-i dau omului a asculta. Noa, când eram mai mică era simplu, mi se spunea doar „vezi, dacă te măriți să-l calci pe picior când ieși din biserică”. Acuma ne-am modernizat, ne trebe și imn! D-aia nu mă mărit, e prea complicat.

        • Ce se intampla daca il calci pe mire pe picior? Chiar nu stiu.
          Cred ca sarb e cel mai bine pt tine. Dar daca Tipsarevici nu se uita la ine, te multumesti cu un angajat amarat de la o firma? Care e nivelul minim acceptabil pentru acest sarb?

      • Păi ce-mi ziceau mie era că dacă-l calci pe picior la ieșire din biserică înseamnă că vei fi șefa în căsnicie, că „o să-ți conduci bărbatul”.
        Și de ce ar fi un sârb cel mai bun pentru mine? Pentru că-și mai caftește nevasta din când în când? 😀
        Nivelul minim acceptabil pentru „acest sârb” ar fi cam 1.80. Înălțime adică 😀 La ce nevastă are Tipsarevic cred că nici într-o sută de vieți nu s-ar uita la mine. Dar să știi că nu-i priește, de când s-a însurat a început să joce prost și-a tot coborât în clasament.
        Și c-am zis de baltici…uite care-mi pare mie a fi cel mai bine bărbat pe care l-am văzut frodat: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/Flickr_-_Carine06_-_Ernests_Gulbis.jpg sau aici http://i3.mirror.co.uk/incoming/article1919951.ece/ALTERNATES/s615/Ernest-Gulbis-1919951.jpg

        • Gulbis, eh? Vrei sa faci nunta cu el? Nu e rau. E aprob asa matrimoniu. La nunta o sa vina letone, care sunt un fel de lituanience, care sunt un fel de polace. Sunt de acord. Ai binecuvantarea mea. Asa ca sper ca ne chemi pe toti.
          PS
          Mia-i dat o idee de postare. Barbatul ideal. Numai sa am chef de scris ca ideii am destule.

      • Apăi dacă ai aprobat tu înseamnă că trebuie să fie ceva de capul lui Gulbis! Cred că ne-am potrivit perfect. E temperamental, leneș, are sfert de sânge rusesc, foarte natural și fără fițe, le zice cum îi vin, face ce-i trece prin cap, știe patru limbi străine. Ce să mai, am putea face și-un copil că la ce zâmbete frumoase avem amândoi trebuie să iasă ceva plăcut de acolo. Aia dacă nu moștenește nasul meu. Noa, gata, să vedem cum fac să-l prind că dacă am binecuvântarea ta n-am voie să-l ratez :))

  1. Măh da de ce crezi tu că însurătoarea e ceva nașpa?: nefasta îți dă de mâncare regulat, te spală regulat, te calcă regulat, te fute regulat, are grijă de tine în modul cel mai regulat, te prijoană tocmai când ai mai mare nevoie, e lângă tine ca o fiară dacă altă gheonoaie îți pune gândul cel rău, suferă atunci când suferi tu, se bucură atunci când tu te bucuri, e cu tine ori de câte ori te simțăști singur-singurel, la naiba! tu cum ai vrea să fie nefasta, a?

  2. Trebuie sa organizez o nunta pentru niste prieteni, deci am trecut pe lista si sa ii fac dj-ului un playlist. Sa nu ruineze el toata munca mea, caci pana la urma muzica e si ea importanta, creeaza atmosfera 🙂

    M-am lecuit cu ocazia asta si de nunta. Am gasit rochii de mireasa pe ebay cu 150e. Cand ma apuca nostalgiile, imi comand una acasa si defilez prin curte 😀 Sa nu ajung ca proaspata mireasa de care vorbeai tu… :))

Leave a Reply

