Filozoafe de Facebook

Femeile nu sunt superficiale asa cum cred barbatii misogini si frustrati. In calitate de barbat modern, eu cred ca femeile sunt profunde. Unele foarte profunde. Profunzimea femeilor se masoara in centimetri (cm) si se masoara relativ usor, in confortul propriilor locuinte si fara a fi nevoie a apela la serviciile unui laborator certificat RENAR. Se ia o rigla………..um……dar sa lasam acuma atata stiinta si sa trecem la lucruri mai haioase.

In ultimul timp, am vazut o gramada de nemaritate de astea “profunde” de peste 30-35 ani foarte indragostite de un citat de o deosebita valoare umanista. S-ar putea ca citatul sa apartina chiar Biancai Dragusanu si chiar de ce nu lui Kim Kardashian.

I am worthless whore

Initial am vrut sa lasa lumea sa comenteze pe marginea acestui citat (fara sa comentez eu ceva) dar nu ma astept la un feedback deosebit asa ca voi comenta eu primul.

Fiecare rand merita un comentariu propriu nu doar intregul citat. Desi citatul pare a fi scris in Engleza nu este. Este gandit in Limba Femeiasca si apparent transcris in Engleza. In Romaneste ar suna asa

“You want to come in my life, the door is open”.

“Sunt o mica mare bagaboanta care ma bucur sa gazduiesc cat mai multi barbati, insa sper ca te duce mintea sa vezi ca standardele mele sunt foarte mari asa ca…….o fi usa deschisa insa numai cei beton au voie sa intre. Nu stiu nici eu exact care e beton, dar acest prag aleator va fi hotarat de mine in functie de circumstantele momentului si locului”

“You want to get out of my life, the door is open”

 “Nu prea pun mare efort intr-o relatie, asta e treaba ta sa depui efortul. Tu cu investitia, eu cu beneficiile. Si oricum, nu prea ai reprezentat mare lucru asa ca asa ca daca pleci, no worries, n-am de ce sa imi fac mari probleme”

“Just one request. Don’t stand at the door, you’re blocking the traffic”

“Daca ai decis ca nu mai poti investi pe degeaba in mine, esti un nenorocit si un mizerabil, o sa spun tuturor cat de naspa esti, sa crapi pana maine. Si dispari din preajma ca sperii restul investitorilor care stau la coada de ani de zile sa investeasca in mine. Cu fiecare an care trece valoare mea creste exponential. Abia astept sa ajung la 50 ani. Iar la 60…..O sa fiu cea ma tare. Sa vezi atunci cat o sa cer ca pret de deschidere pentru licitatie. Toti dispusi sa ofera orice unei capodopere de femeie ca mine, unica in toata lumea. Asa imi spun toate prietenele pe Facebook. Asa si e. Ca zic eu”

13 thoughts on “Filozoafe de Facebook

  1. m-am apucat de o carte aseara, care nu are nici cea mai mica legatura cu subiectul tau, dar citindu-ti articolul, mi-a venit in cap o paralele citita acolo, despre guvernantii care promit si trancane mult, etalandu-si dorintele apringe pentru salvarea diverselor probleme/ lipsuri etc, dar fac toate chestiile astea mult prea tarziu cand nimic nu mai poate fi salvat. cauza este pierduta, insa ei vor sa iasa in evidenta cu “potenta” lor…
    asa si tu, te agiti pe marginea unui “citat” insignifiat, incercand sa evidentiezi, ce?
    ca exista femei proaste? sau ca exista femei usoare? sau ca exista curve si tarfe sau bagaboane?
    stim ! 🙂
    care crezi ca sunt sansele ca mesajul afisat de catre tine sa fie postat sau afirmat /sustinut de catre un barbat ?

    • Mesajul nu era nici insignifiant si nici macar despre proaste sau curve. Mesajul era atat de cinic si de o nepasare absolut inumana ca mi-a inghetat curentul electric. Decat o femeie atat de cinica si nepasatoare mai bine sa te calugaresti.

      • Pacat daca nu-l consideri insignifiant,eu in locul tau asa l-as considera.
        Spui singur ca ” Decat o femeie atat de cinica si nepasatoare mai bine sa te calugaresti.”
        In cazul asta de ce nu-l consideri insignifiant ?

        “Mesajul nu era nici insignifiant si nici macar despre proaste sau curve.”
        Fii putin mai atent papi, uneori nuantele fac diferenta. Am spus ca mesajul este insignifiant ( in viziunea mea) dar NU am spus ca mesajul in sine este despre femei proaste, curve etc.
        Faptul ca femeile sunt asa, reiese din ” traducerea ta” 😉
        Eu doar am concluzionat, poate eronat, dar doar am concluzionat si rezumat interpretarea ta.

    • “care crezi ca sunt sansele ca mesajul afisat de catre tine sa fie postat sau afirmat /sustinut de catre un barbat ?”

      Daca inteleg bine intrebarea, raspunsul e “mici”. Si de aia fac atatia coada la astfel de “ice queens”.

  2. Citatul meu de suflet, din ultima perioada: (daca as stii si cine a fost inteleptul…)

    Mie imi displace citatul amintit de tine din alte motive, caci nu m-as fi gandit la interpretarile date de tine. Desi au sens daca imi imaginez si eu persoanele de pe facebook-ul meu care posteaza astfel de citate. Dar asa, luat separat… Mie imi plac ideile astea spiritual-libertine, in care fiecare are dreptul sa vina si sa plece cand vrea din viata si sufletul tau, caci pana la urma nu ar trebui sa fim legati unii de altii. Insa daca ii dai dreptul sa intre si sa iasa cand vrea, nu vad de ce nu ii dai dreptul sa stea unde vrea, pe pragul usii – daca acolo se simte confortabil. Si oricum, nu ar trebui sa fie nici o usa. Nici pereti.

Leave a Reply

