Cine invata bine ajunge premiant!

La scurt timp dupa ce mi-am pierdut mintile si am decis sa vin inapoi in Romanica, eram la niste prieteni foarte buni si apare la televizor o gagica bunicica rau (pe vremea aia). Nu stiam inca de ea si ma apuc sa ii laud talentul de prezentatoare (dictie, cultura generala etc) dar amicul meu ploiestean imi taie entuziasmul si imi zice ca respectiva tanara prezentatoare e disponibila numai pentru “premianti”. Tanara se numea Andreea Mantea (da, da, e buna, radeti de mine cat vreti). Si ma uit la el foarte descumpanit “cum adica pentru premianti?” intrucat in clasele 1-8 am luat tot timpul Premiul I si nu a venit la mine nicio Andreea Mantea. De atunci m-am tot gandit ce vroia sa spuna Ploiesteanu’.

Tot cativa ani de cercetari asidue cred ca am gasit rezolvarea dilemei. Multumesc Usain Bolt.

http://masdeporte.as.com/masdeporte/2013/11/17/atletismo/1384657201_854965.html

Éxito con las mujeres.

Reconoce que siempre había tenido fortuna con las chicas, pero añade: “Después de mi éxito en los Juegos Olímpicos de Pekín se me tiraban a los pies. Podía elegir a la que quisiera. Me ponía en plan ‘Bueno, ¿ésta? ¿O quizá ésta? No, tú, vente conmigo. Yo tenía 22 años y me daba la impresión de estar en una tienda de chuches”.

1384657201_854965_1384657303_noticia_grande

Probabil tot Usain Bolt a facut si postarea asta pe vechiul blog.

http://paradispierdut.blogspot.ro/2011/07/attraction-triggers-ii.html

Dar eu totusi nu pot sa cred ca doar celebritatea sa fie atat de puternica. Cu siguranta ca in plus, Bolt a fost si premiant nu numai pana in clasa a 8-a ci si la liceu iar la facultate a fost bursier. Cu siguranta.

P.S.

Incerc sa termin azi sau maine Concursul de Mister inceput pe vechiul blog. Sunt plin de bookmarkuri care imi stau pe cap.

6 thoughts on “Cine invata bine ajunge premiant!

    • “Premiant”=vedeta/celibritate=succes la mujeres

      P.S.
      Blonzii sunt mai rari si ca atare mai cautati deci si tu poti deveni premiant…daca iti faci lectiile.

    • Usain Bolt mentioneaza ca desi din totdeauna a avut trecere la damzele, dupa succesul sau la Olimpiada de la Beijing, femeile au inceput sa se arunce pe el si asta il facea sa se simta ca un copil intrun magazin de dulciuri.

Leave a Reply

