Matematica

Si mai zice unii rau intentionati ca femeile nu se pricep la matematica. Eu zic ca se pricep. Si mai sunt cativa ca mine.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2322523/Women-divide-men-times-How-BOTH-sexes-lie-partners-theyve-had.html

“It has long been suspected that women will play down their number of conquests when talking to a new flame while men, keen to maintain their player image, will dial theirs up.

Indeed, the old adage says that women divide their partner total by three when divulging the details to a new paramour, while men multiply their tally by three.”

Touche. M-am invatat sa evit raspunsul la intrebarea asta. Orice raspuns vag si indirect dar neaparat haios e mai bun decat un raspuns fie onest fie umflat. Se poate raspunde cu “Chiar nu stiu, am avut un jurnal cu toate numerele dar l-am mazgalit cu marmelada si mi l-a mancat pisica peste noapte” sau “ Draga mea, ce intrebari sunt astea, numai geloasa de nevasta-mea intreaba asta in fiecare zi”. Sau ceva de genul asta. Orice incercare de umflare a numarului va parea fortata si fumeile sunte experte la prins minciuni intrucat ele cu asta se ocupa. Nu poti minti un mincinos si nici nu poti fura de la hot (cu exceptia statului dar binenteles la asa ceva noi nu ne pricepem).

In aceeasi ordine de idei e inutil sa o intrebi pe una cu cati s-a tavalit in sura intrucat un eventual raspuns primit nu are nicio legatura cu adevarul. In principiu, o femeie scade din numarul real cele 4 gangbanguri, pe aia 7 la care le-a dat un blowjob, pe aia 3 cu care a avut doar anal, cu aia 13 cu care a avut un one-night-stand, pe aia 6 cu care s-a culcat inainte de 18 ani, pe aia 19 care nu au mai sunat-o, pe aia 34 care erau niste loseri oricum, pe aia 8 cu care s-a culcat dupa ce a implinit 30 ani intrucat aia erau mai mici, pe “Arnold” de la sala ca ala n-are nici servici si nici firma, pe aia 2 care ascultau doar manele si pe “Capone” ca are cazier.  Iar numarul care ramane se imparte la 3 ca sa nu para fata neserioasa. Dar ce mai conteaza. Bunoaca sa fie!

science-011912-002-617x416

7 thoughts on “Matematica

  1. Ce nu înțeleg eu e ce-i cu întrebarea asta? Adică de ce? Eu n-am întrebat niciodată un bărbat cu câte femei s-a culcat și nici nu văd rostul. Io întreb doar dacă are boli de se transmit sexual, altceva nu mă interesează. Bine, m-ar interesa și niscai alergii și alte d-astea care n-au a face cu sexul, dar asta e doar pentru că-s io mai nazi oleacă și vreau doar omi cu gene ultra sănătoase.

Leave a Reply

